Woho den är här !

Jag fick nyss ett sms att mitt paket jag beställde från Ellos har kommit det innebär att jag kan börja träna med pilates boll också =) Ska gå och hämta paketet snart och just de jag beställde ju en bh med , jag hoppas verkligen den passar var tvungen att ta en störra storlek än vanligt då min bröst har växt som bara den och inte får plats i mina andra bh-ar hehe =)

Jag har inte kunnat sluta tänka på Pop-tarts (som "kakor" man stoppar i brödrosten)dom senaste dagarna ... Dom är så himelskt goda och mumsiga , ge mig nu!!!




puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh, det ser så gott ut. finns de att köpa i sverige?

2009-01-31 @ 17:55:48
URL: http://pinkberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0