Världens sämsta bloggerska !!

Jag lär ju va världens sämsta bloggerska, glömmer ständigt att uppdatera och när jag gör saker glömmer jag kameran hehe=) Igår var jag på stan med vicks och då köpte jag ett par vita over knee strumpor, har velat ha sådana så länge nu men alltid glömt att köpa så nu äntligen gjorde jag det *nöjd*

Sen åkte jag med Vickis hem till henne och då satt vi och pratade och drack te sen gick vi över till en gamla kill kompis till mig och lekte med hans ursöta son :) Efter det gick vi tillbaka hem till vickis och satt och tittade på Let's dance, rikitg roligt att se ska nog försöka följa det den här säsongen har aldrig följt de kanske kollat på nåt avsnitt men inte mer .
Sen spelade vi TP och jag vann hehe ( jag e så smart) och vid halv 2 tog jag bussen hem det var min fredag =)

Nu ska jag gå och möta vickis för vi ska gå ut och gå !!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0