Väldigt dåligt inlägg !!!!!

Ja nu har jag varit inne i en sådan icke blogg period igen, jag har inte haft nå att skriva om och sen har jag helt enkelt inte haft lust :(
Jaha då va det fredag,  tråkigt värre! Jag kommer sitta här helt själv och inte göra något eller jo plugga men de är ju inte roligt direkt ... Kan inte nån komma hit och festa med mig hehe för jävla Vickis är i U-sala och ska gå ut där men det har inte lilla jag råd med då mina pengar från CSN inte har kommit än och de lär väl dröja ett tag innan jag får dem :(
Nu ska jag ringa marie och röka en dumm äcklig cigg som man tyvärr är beronde av , ni där ute som inte röker börja aldrig röka det är inte värt det *lovar* och ni som slutat ni är bäst och jag önskar att jag var lika duktiga som er =)

MARIE KOM HIT OCH FESTA MED MIG SNÄÄÄÄLA , MINA LURVIGA VILL DANSA ! hehehe



pussss

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha. Åh vad kul det hade vart hjärat! Jag ska ringa dig nu :)



PUSS

2009-01-30 @ 16:00:02
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0