Tankar och funderingar

Just nu borde jag sova men det går inte för jag har så mycket tankar i huvudet för tillfället . Tror jag bestämt för en sak som jag så gärna vill göra men det är svårt och jag tror jag behöver tid men egentligen varför vänta !??
Vill så gärna att min hosta ska gå över så jag kan börja träna för nu ska jag ändra på min livsstil den har inte varit något vidare det senast året, jag är ständigt trött, noll energi och är bara almänt lat !!! jag vill bara ha ork och lust att göra saker men det har jag inte, inte ett dugg!!!

Imorn ska jag till Norrköping och prata om studier osv. så jag måste iaf försöka sova nu ...



                      Ber om ursäkt att ni inte får se mer nya bilder men min kamera funkar bara när den själv vill !!!



pussss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur fan lyckas man få tillbaka energin?? Jag lyckas då inte :(

2009-01-13 @ 07:49:45
URL: http://kinkz.blogg.se/
Postat av: mathilda

fan va fruktansvärt snygg du är på denna bild tjejen...! ;)

hoppas allt är okej?!

måste ses snart...

pusspuss

2009-01-15 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0