Onsdag !

Idag gick jag upp kl 9.30 och var helt utvilad för första gången på länge , känns så skönt!
Gårdagen var riktigt jobbig och slitsam då jag inte somnade först vid 05.10 och gick upp 06.20 *gäsp* ... jag och vickis tog tåget till Uppsala kl 07.50 och sen gick tåget till Norr Köping 10.11 och i Norrköping var kl 13.25, då var min energi på noll och med tanke att jag inte hade sovit i ca 1-1/2 h så kan ni ju tänka er hur slut man var?!!!
Kändes förjävligt att ha åkt till Norrköping och lagt ut en massa pengar på tågresorna, när jag fick träffa någon där så kunde hon inte ens förklara något och hon sa själv att hon inte riktgt visste vad vi skulle prata om vi satt där i 10 min och typ stirrade på varandra. Ok jag fick uppgifterna( enheterna ) men kunde de inte ha skickat dem istället för att ha låtit mig komma dit från gävle för att sitta och stirr på någon tant ??????
Jag var så slut när jag kom hem kl 23 men min babe hade städat hela lägenhet så det gjorde mig glad iaf=)


Nu ska jag ut och traska =)


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0