Mål 2009

Jag hostar fortfarande trots att jag varit sjuk sen år 2008 helt sjuk , hehe shit va "rolig" jag är!!!! Nej men jag är sjuk fortfarande men som tur är eller vad man nu säger så är det bara hostan kvar, även fast jag tycker den är värst så vet man ändå att man e på bättringsvägen :)
Så jag försöker ta det så lugnt som möjligt och inte springa ute osv så jag kan bli helt frisk ...

Jag tänkte att jag skulle ha lite mål som jag ska ha uppnått innan år 2010 , iställe för nyårslöften får det bli mål ... =)


Mina mål för 2009 är :

  • Betala av skulder
  • Köpa ett gymkort
  • Använda gymkortet
  • Bli mer säker på mig själv
  • Bli mer ekonomisk
  • Tänka mer på mig själv 



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0