Lista !


Tio första:
1. Första bästa kompis: Har två Marie och vickis
2. Första bil: Ingen än
3. Första kärlek: Johan
4. Första husdjur: En fågel
5. Första semester:
Kreta när jag var 8 år
6. Första jobb: reklam utdelare
7. Första köpta skiva: Arvingarna *hehehe*
8. Första riktiga kärlek: Murat
9. Första piercing:
öronen
10. Första konsert: Backstreet boys

Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken
: Vin
2. Senaste bilfärd: kommer ej ihåg
3. Senaste filmen du såg: Sex and the city
4. Senaste ringda telefonsamtal: Marie
5. Senaste bubbelbadet: vet ej
6. Senaste spelade cd: En cd som jag bränt
7. Senaste kyss: I morse kl 4
8. Senaste gången du grät: I Torsdags
9. Senaste måltiden: Pizza

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Bästa kill-kompis ? Ja!!
2. Blivit arresterad? japp( dumm tonårsgrej)
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Jaa
4. Varit på tv? Ja !
5. Fått ditt hjärta krossat? För många gånger
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr ja
7. Haft ett one night stand? Jepp
8. Busringt till nån? Absolut

Sju saker du har på dig:

1. BH
2. Linne
3. Leggins
4. Strumpor
5.
6.                         
7.

Sex saker du gjort idag:

1. varit på apoteket
2. träffat vickis
3. druckit kaffe
4. Pratat i telefon
5. Pilates
6. skrivit den här listan

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mina tofflor
2. Min Miu Miu väska
3. Datorn
4. kaffebryggaren
5. Min Morgan tunika

Fyra personer du kan berätta ALLT för:

1. Mamma                                        
2. Marie
3. Vickis
4. Mikaela

Tre val:
1. Svart eller vit? Svart
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
:
1. Åka till USA
2. Bli rik

En sak du ångrar:

1. Att jag ljög för min mamma när jag var 14 *skäms*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0