Kul grej !!

Snodde den här från Lindas Blogg

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: någon gång säkert
Titta på dig själv i spegeln: Hehe beronde av att titta i speglen
Gnälla: JOO för mycket
Skrika: nää inte ofta
Sova: Ja,när jag e trött
Ha ångest: ganska ofta
Skada dig själv med flit: Nej

Ta mediciner du inte borde ta
: Nepp
Vilja dö: nej !! livrädd för att dö
Drömma mardrömmar: händer väl

Drömma sexdrömmar: Japp e ett rikigt kåtmonster
Ta droger:No way !
Försöka vara annorlunda: nej är tillräkligt annorlunda
Klä dig i svart: ibland
Gå till kyrkan: nää inte min grej
Gå i skolan: nej , pluggar på distans
Röka: för mycket
Ha sex: ABSOLUT
Ljuga: Vita lögner
Hata folk: Finns 2 personer jag hatar
Lita på folk: Några få , litar mest på mig själv


VEM:
Saknar du: Thessie
Vill du döda: Finns två stycken som jag vill ha ihjäl
Rörde dig sist: Murat
Vill du slå:  En person som börjar på G
Kysste dig sist: Murat
Vill du kittla: Vickis
Kramade du sist: Murat
Vill du prata med: Osama bin laden
Skrek du på sist: hmm  minns ej
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: Linda
Vill du bli galet full med: Paris Hilton
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma
Fick du sms från senast: Marie
Ringde dig senast: Vickis
Är snyggast på jorden: Förlåt älskling ! Cristiano Ronaldo

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Jooo
Någon annan psykisk sjukdom: nepp
Någon fysisk sjukdom: skulle inte förvåna mig
Någon skada: vet ej
Färgat håret: absolut
Brutit några ben: nej inte än
Några piercings: naveln
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: värdelöst
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag:  Neej
Bjudit ut någon: nej hehe
Varit kär: är kär
Dumpat någon:  jo
Stulit någonting: japp, ung o dumm
Lämnat landet: självklart
Tuttat eld på nått: hehe vem har inte det???
Gjort något olagligt: japps


HUR:
Går du: med fötterna
Svarar du i telefonen: trycker på grön lur
Fördriver du tiden: läser bloggar
Mycket pengar har du: 70 kr

Tjänar du pengar:
nja , csn?
Ofta diskar du:  100 gånger om dagen
Ofta städar du: 2 gånger i veckan
Många stör du dig på: 6 personer
Ofta träffar du din familj: typ en gång i månaden

TROR DU:
Att du kommer bli något:
vet inte men hoppas
På gud:Nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig:Hehe japps

På ett liv efter detta: Jo jag ska bli en fluga som ska surra Marie i örat
Att fiskar kan tänka: ingen aning
Att du kommer leva länge: jag ska bli 104 år

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, tänk om jag slår ihjäl dig då med en flugsmällare? :p



som på det här: killerse.htm" rel="nofollow">http://www.kulkul.se/mosquitokillerse.htm



2009-01-20 @ 16:44:21
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: Natalie

riktigt fin blogg + header :)

2009-01-20 @ 16:53:59
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: frida

Haft en bra dag? :)

Har lite svårt att välja vilken bikini som jag ska beställa, säg gärna vilken du tycker är finast!

2009-01-20 @ 17:05:38
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0