Kaffe är riktigt farligt !

Jag var helt beronde av kaffe förut , jag kunde dricka över 10 koppar kaffe om dagen ... Och som ni förstår kände jag mig alltid stressad , hade sömnproblem och var almänt trött hela tiden så jag slutade dricka kaffe och började dricka grönt te vilket gjorde att jag fick tillbaka lugnet men har fortfarande varit seg men jag har ändå kännt mig mycket bättre än när jag drack kaffe !!
Men idag kände jag att jag verkligen ville ha kaffe så jag och köpte ett paket bryggkaffe och nu har jag redan druckit 7 koppar kaffe och jag mår illa, har ont i leder (vet ej varför) och svettas som en gris i thailand så jag tror helt ärligt att jag måste ge upp kaffet helt och hållet hur mycket jag än älskar kaffe så är det inte värt det :(

Nu ska jag till stadium och kolla att min bunus som jag kan handla för, fungerar för då tänker jag köpa något roligt till lilla mig sen ska jag powerwalka lite :D

Ha en bra dag !

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 17:23:48
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0