halloj mår ni bra??

Måndag den 5 januari än väldigt bra dag för alla som älskar Gossip Girl och OTH då de börjar idag igen wooohhooo jag är så glad så jag hoppas Megastic lägger upp dem ikväll annars får man ju se dem imorn :D
Idag var jag och Murat på stan och käkade lunch det blev kycklingkebeb med pommes och vit sås *mums*
jag måste ju passa på att äta skräpmat nu för när jag är riktigt frisk då ska jag börja träna och sluta äta skräpmat osv.
Jag  måste gå till willys och handla snart men tror att jag ska ringa någon, vill ringa marie men hon verkar ha så mycketför sig så det hoppar vi så vi ringer Jenny och pratar lite skit med henne e alltid kul ..

Ikväll ska jag överaska Moroten (murat) med att göra islim kebabi som han älskar men han tror inte att jag kan göra det heller men jag ska nog visa han hehe =)

Så här ser islim kebabi ut för er som undrar !!!




pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0