Fredag igen !!!

Jag hatar helgerna nu förtiden iallfall när jag är här i Gävle utan pengar, om jag hade haft pengar hade jag åkt till U-sala och haft en underbar helg med mina vänner  men nää nu kommer jag sitta här och glo på Let's Dance och bara ha allmänt tråkigt ...
Jag är så otroligt sugen på  chips, pizza och all annan snabbmat  men då ska man vara pank just nu och knappt ha råd att köpa ett paket nudlar , nej så illa är det inte men illa är det !!
Men kom på att  jag kan ju gå till restaurangen som min kära pojkvän jobbar på och hämta mat , det är gratis och jag kan äta något riktigt gott *mums*


Hoppas ni får en trevlig Fredag !!!



Kommentarer
Postat av: Selma

kolla in min blogg! och skriv gärna vilken väska du tycker var snyggast (inlägg: Mischa Barton), söt blogg förresten!

2009-01-24 @ 20:40:01
URL: http://seke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0