Måndag !

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat på flera dagar är det för att jag varit sjuk :( jag fick influensan ändå !
Ja men nu mår jag bra eller är väl lite hostig fortfarande men det är inte så jobbigt längre känns som jag har vant mig vid den där hostan :p

Jaha idag är det Måndag som det flesta nog vet men ändå , vad ska man hitta på idag ? Hmm , jag ska nog gå ner på stan efter VBÅ och leta födelsedags present åt min syster som fyller år på Onsdag sen ska jag nog leta efter något till mig med känns som jag behöver det nu efter att ha varit sjuk , något som kan göra mig lite gladare =)

Ni får veta lite senare om jag lyckades få med mig någonting hem !


Nu ska jag göra frukost eller lunch eller vad de nu e jag ska äta ...?


PUSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0