Måndag

Idag har jag varit duktig och plugagt nästan hela dagen, tog en liten paus och gick ner på stan och mötte Vickis som egentligen skulle ha åkt och jobbat men hon missade tyvärr tåget...

Vi gick och åt på Subway *mums* och där höll jag på dö av garv när en mamma och hennes dotter skulle beställa haha
hon som jobbade på Subway frågade om de vill ha salt och peppar , och då sa mamman - " är det något mer i salt och peppar ? jag kunde inte hålla mig för garv , jävla pucko i salt är det bara salt och i peppar är det väl bara peppar ....

Jag fick med mig hem lite grejer också som en kofta och ett linne från Gina sen köpte jag även en duch kräm och en deo på hm hehe =) Skulle vilja visa de men tyvärr så kan jag inte ta nå bilder med kamera eftersom den lever ett eget liv .


pUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

SV: Haha. Det måste vara något fel på oss :p Fast vi har jäkligt bra smak :)



PUSS!

2009-02-21 @ 16:32:35
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0