Jaha då vare bara och vänta !

Min babe är sjuk och jag är 100% säker att de är influensan han har, då han har precis alla symtom som man har vid influensa. Och den här typen smittar ju via luft och snabbt också så det är ju riktigt stor chans att jag kommer bli sjuk, Yippie!!!
Jag vill verkligen inte bli sjuk då jag redan har haft en förkylning som varade ungefär en månad . Men vi får se om jag har tur inte för att jag tror de men hoppas kan man ju alltid hoppas =)

Imorgon (om jag inte är sjuk vill säga) ska jag hem till Vickis och äta mat och planera in för hennes födelsedag på Fredag , Jag ska även in på Åhlens och köpa Lancome's underbara kajal den är ju så bra och så lång så den räcker ju hur länge som helst .



Snart kommer man väl se ut så där !



Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0