jag blir tokig!!!

Har nu försökt att logga in på bloggen hela dagen men det har inte alls gått har bara fått sånt där felmedelande hela tiden, nu äntligen gick det kockan 23 lixom åååhhhh.

idag har jag varit med Vickis och fickat på Waynes Coffe. Syndade lite och tog en kopp kaffe även fast jag har slutat dricka kaffe eller slutat och slutat dricker ju kaffe men utan koffein det smakar ju lika så det är ju perfekt då för en kaffe älskare som mig =) Sen gick vi hem till mig och satt och spela vänd 10a haha , så himla roligt ju !

Nu ska jag kolla om de kommit upp något nytt avsnitt av Gossip Girl annars får det bli Desperate Housewives och de funkar ju lika bra =)



Haha ser ju helt förstörd ut men det får ni stå ut med ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0