Alla hjärtans dag <3

Egentligen tycker jag alla hjärtans dag är så himla överskattad men en del av mig kan inte låta bli att känna mig extra romantisk idag =) Jag älskar romantik , skulle helst av allt vilja måla om hela lägenheten i rött ,hänga upp hjärtan lite här och var och självklart ha strö rosenblad över sängen :p

Det enda jag och min älskling ska göra idag är att mysa extra mycket och äta god mat , sen får dagen bara bli som den blir!



Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag !


Massa kärlek Linda

Kommentarer
Postat av: Caroline Bernadotte

Hoppas du hade en bra alla hjärtans dag igår !

<3

2009-02-15 @ 14:32:01
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0