Vill inte bli äldre !!

Förlåt för att jag inte skrivit något men jag kom hem från Vickis vid fem och då var de bara att sätt igång och diska som vanligt och sen lagade jag mat och efter det var jag så slut att jag sov lite hehe :)

Jag har tänkte på en sak undrar hur man kommer se ut när man är typ 70 eller något !? Och om man kommer ångra att man inte levde livet när man ung , att man inte gjorde allt det där man vill göra och hur mycket man kommer hinna ångra att man gjorde ... Usch jag får lite panik !! Åren går ju så otroligt fort det nya året hinner ju knappt börja så är det ett nytt år igen .
Man måste f*n börja leva ordentligt innan det är försent men problemet är att jag inte har pengar till att leva livet , för hur lever man livet utan pengar ???

Neej nu ska jag sluta fylla år och stanna på 23år =)



Snart kommer man se ut sådär !!!


Nu ska jag se på film =)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0