SATC 2

Herregud vad jag längtar efter filmen Sex and the city 2 , men är lite rädd att de kommer förstöra den genom en 2a på filmen men den kanske blir sjukt bra det vet man ju aldrig ...
Handlingen i filmen är jag lite besviken på då de verkar ha drabbats av finanskrisen där med , känns tråkigt då jag gillar att se dem shoppa loss och slösa sina pengar ... Vad kommer hända mer då? Jo Carrie blir med barn och Mr Big är otrogen ...
Varför ska Mr Big va otrogen? , jag är så less på att aldrig kan gå bra för Carrie och Big ...Kan inte typ Charlotte's man Harry va otogen iställe skulle vara roligare tycker jag !!! Fast han som spelar Mr Big har ju inte ens tackat ja till att vara med så vem vet mycket kan hända ...

Filmen beräknas premiär den 28 maj 2010





puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0