Det var länge sedan ...

Hej på er ! Jag har inte bloggat på sjukt länge nu, har haft så mycket som har snurrat runt i min lilla hjärna så jag har inte orkat blogga helt enkelt .

Sitter nu och pluggar etik och livsfrågor samt dricker ett stort glas kaffe och om ca 10 min ska jag titta på VBÅ (våra bästa år) har ju missat ganska många avsnitt nu men det lär ju inte ha hänt så mycket ändå , de är ju ganska sega på att komma någon vart .
Usch vad det känns som en dålig dag idag , räcker att man kollar ut genom fönstret så blir man f*n deprimerad men det var inte så kallt ute ändå så det är ju skönt .


Så här ser jag ut i dag eller gjorde när jag gick och köpte mjölk ...




puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Welcome back babe! :D

2009-04-09 @ 13:15:02
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0