090413

Det blev inte så mycket bloggande igår då jag va med Vickis hela dagen , jag var bara hemma och åt lite fort sen åkte jag tillbaka . Älskar att vara med Vickis , hon gör mig så glad hela tiden =) Kan vara hur ledsen som helst och hon lyckas ändå få mig att le .
Jaha det var ju inte lika roligt att vakna upp idag som det var igår när det var strålande sol , ucsh vad grått det är ute idag inte kul alls ville ju gå ut och gå idag med men vet inte om jag vill i det här vädret .
Vickis ska komma hit om ett tag och hjälpa mig att plugga, sen vet jag inte vad vi ska göra men det återstår att se.

Jag ska försöka ringa Marie igen och se om hon svarar den här gången !


Usch vad sliten man är hahaha


pusss



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tja, såg din kommentar på hon desirées blogg och hittade hit.. "I Sverige får man klä sig hur man vill och kjol är ett klädesplagg ingen skylt där det står KOM OCH VÅLDTA MIG på.."

Ville bara säga bra skrivet, var så mycket andra sjuka kommentarer där så ville uppmuntra dom som var bra. =)

Ha det!

2009-04-13 @ 23:24:07
URL: http://www.ungsvensk.se
Postat av: Marie

SV: Hehe, jag vet babe :p Men det skiiiiter jag i :p PUSS!

2009-04-16 @ 12:12:02
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hej hej. Ja nu är jag hemma och kan hjälpa dig :D du kan adda min msn Puffduff@hotmail.com så kan vi snackas där. ha det bra

2009-04-16 @ 16:23:09
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0