Tråkigt!!

Jag undrar helt ärligt om någon har det så här tråkigt som jag har just nu!? Funderar starkt på att åka hem till en kompis och titta på film och leka med hans unge, för blir tokig här hemma och min älskling sluta kl 1 idag och han kommer säkert sitta kvar på jobbet och dricka en massa, så han kommer nog inte hem förens halv 3 och Vickis är i U-sala och jobbar så det känns inte som jag har något alternativ ...

Imorn kommer Vickis hem och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon är riktigt utvilad och på ett hej dunder party humör får då ska vi dansa sjukt mycket men jag förstår henne också om hon inte orkar så mycket som hon har jobbat. Fast kommer nog försöka få henne att ändra sig, får muta henne lite hehe ;)

Denna vackra skapelse ska jag nog beställa på måndag :)
                                                   Ni hittar den på topshop.com

Kommentarer
Postat av: Marie

DU är en vacker skapelse :)

2008-10-31 @ 19:00:57
URL: http://mariealexandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0