Torsdag :)

Klev upp för ca en halv timme sen, då ringde jag och beställde tid för cellprovstagning
 något som man måste göra men usch vad jag hatar allt med sjukhus. Men känns bra nu att jag har beställt tid iaf .

Hmm vad händer idag, jo jag ska dammsuga lite och torka golven sen ska jag träffa vickis för att gå och kolla på hennes nya lägenhet i Sätra. Längtar så himla mycket tills Januari då hon får flytta in men det känns som en evighet dit ...

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag börja med mitt städande =)

mums


hehe allt tänkande på att dammsuga fick mig att bli sjukt sugen på dammsugare som man äter *mums*

pussss på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, har du oc kså städat din filur :) fan va duktiga vi är! JAG SAKNAR DIG OCKSÅ. Jag har länkat dig nu :)

2008-10-23 @ 16:04:25
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

japp vi är bäst riktiga hemmafruar hihi

syns imorn

2008-10-23 @ 16:28:17
URL: http://litensegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0