Torsdag !

idag var jag duktig och gick upp redan vid 10 även fast jag inte somnade förens vid kl 6 så kommer nog vara rätt död hela dagen men ska försöka att gå ner på stan och kolla lite och kanske inhandla något hihi =)
Annars idag blir det nog en ego dag med bad, ansiktmask och lite annat trevligt känner att jag behöver en sådan dag idag .

Äntligen har jag lyckats lägga upp bilderna från tjej kvällen i Lördags, inte så roliga bilder kanske men jaja lägger upp dem ändå =)



Malin öppnar en försenad födelsedags present




Ida inne i tv'n



  Nanette och Elina



Therese och Malin syster Camilla



Jag och malin sjukar oss =)



Ida och älsklings Vickis



Malin och Elina




Vickis och jag (haha jag ska alltid göra konstiga grimaser)




Vickis, jag och malin


Så, nu har ni sett lite bilder från i Lördags önskar att jag hade knäppt
lite kort  i Fredags, när jag  va hemma hos Marie ....

pussss


Kommentarer
Postat av: Marie

du får göra det nästa gång älskling :)

2008-10-30 @ 21:13:48
URL: http://mariealexandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0