Sliten som bara den

Jaha då har man varit och tittat på Vickis lägenhet, den var stor och fin inte riktigt som jag trott då jag trodde det var en  gammal alkis som bodde där, och hade gräsliga tapeter men nej det var en ung blyg snubbe och tapeterna var neutrala så det är ju jätte bra.  Hemma hos mig därimot är det hundra olika färger på väggarna, inte alls fint men ska försöka göra om här till våren tror jag.


Nu vill jag bara ta det lugnt och kolla på någon serie, vet inte vilken dock!? Tror det får bli The hills har ju missat en massa avsnitt nu på senare tid . Men först ska jag ringa Marie och fråga om vill röka med mig =)



puss o kram

Kommentarer
Postat av: Marie

det ville hon :) hihi. ses senare baby <3

2008-10-24 @ 11:50:56
URL: http://mariealexandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0