Rolig lista

Är du..

Arrogant: nej

Osäker: väldigt

Trött: för ofta

Intressant: vad är?

Smart: hehe ibland ibland inte

Barnslig: kanske för ofta

Liten: nej inte alls

Lätt: nej men inte så tung 

Skoltrött: Nej!!  skolsugen därimot

Rolig: jag ? 

Pratglad: i telefon? JA!

Frågvis: ibland så

Organiserad: inte ett dugg

Hälsosam: nja det vill jag inte påstå

Blyg: lite

Attraktiv: lite kanske

Lätt uttråkad: vissa dagar 

Vegetarian: Nej

Besatt: Ja av att kolla på Gossip Girl

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Väldigt

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan aldrig få för många

Förföljelsemani: haha nepp

Tvångstankar: Ja en del riktigt skumma

Färgat håret: ja

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: naveln

Egen dator:ja

Gjort bort dig rejält: haha mmm 

Bra självförtroende: Nej inte alls

Komplex: För många 

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: nepp

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: nej

Dumpat någon: Japp

Stulit någonting: En kajalpenna , ung och dumm

Gjort något olagligt: Ja, kolla raden ovan 

 

 

Vem..

Saknar du: min katt o mina vänner

Vill du döda: ingen

Rörde dig sist:  Vickis

Slog du sist: Murat

Kramade du senast: Vickis

Kysste du senast: Murat

Skrev du till sist: en vän

Vill du vara som: vet inte

Sårade dig sist: Linda

Vill du bli galet full med: Malin och Vickis på Lördag

Gjorde dig riktigt glad senast: Min syster

Fick du sms från senast: Marie

Ringde dig senast: Marie

Ska du gifta dig med: vet inte om jag vill

Får dig att skratta: Det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0