Full späckad helg !

Imorn ska jag åka till Uppsala och träffa min kära mor och mina vänner ska även göra en ögonfrans förlängning så när jag kommer hem på Söndag får ni se bilder =)
Kommer inte blogga så mycket i helgen då jag inte har internet där, men kanske försöker mig på att mobil blogga om jag lyckas .


Så här kommer helgen se ut :

Fredag :  Kommer till Uppsala kl 13.40
                
                 Träffa mamsen på stan kl 14
                 
                 Åka till Frida och göra ögonfrans förlängning kl 16
                 
                 Sen ska jag hem till Marie och se på hennes fina lägenhet och
                   förhoppningsvis dricka massa kaffe ;)



Lördag:  
Umgås med mamma

                   Hem till grannen på 60års fika kl 12

                   Tjej kväll hos Malin med massa dricka och annat roligt kl 17-

                   Utgång med tjejerna kl : 23-


Söndag : Åker hem igen











               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0