Förlåt !!

Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit någonting på länge, men har ärligt talat inte orkat :-/
Jag hade det hur underbart som helst i helgen, var så himla kul att träffa alla jag känner igen endel mer än andra hehe
Ska lägga in bilder men mina usb-uttag funkar inte på den här datorn så jag måste låna min pojkes dator men nu när han e ledig är det lite svårt att lägga vantarna på den ...men så fort jag kan ska jag lägga upp bilder *lovar*


Idag blir det nog bara en lugn dag med Gossip Girl tittande och mys med min babe. NEJ fan ska ju tvätta idag, jaja så kanske inte ska ta det så lugnt men lite lugnt blir det nog =)


Här kommer en annan låt jag verkligen älskar






puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0