Torsdag !!

Halloj på er ! Idag ska jag gå ner på stan och kolla efter något att ha på mig imorn, min gulliga pojke gav mig 500 kr igår för han vann på topptipset så då passar det perfekt att slösa dem idag ! Ja imorn blir det Uppsala igen woho hoppas bara att det blir roligt men de tror jag nog, ska till Marie imorn på inflyttnings fest , på Lördag ska jag åka hem till Madde och hennes lilla Felicia och sen kommer Vickis till mig och då ska vi gå ut  =)

Kollade på Gossip Girl igår men blev lite besviken, för det hände ju ingenting och jag som hade längtat men aja förhoppningsvis är nästa avsnitt bättre !
Sen har jag blivit helt besatt av OTH igen alltså finns det någon bättre serie !? Jag hade ju missat hela säsong 5 men igår tittade jag klart på det sista avsnittet. Så Idag blir det säsong 6 !


För er som undrar vart man kan titta på serier online så kommer några förslag här :

megastic.com 
  
Jag det är den bästa går fort att ladda osv. går bäst på kvällen !

Sidereel.com    Den här e bra men det gäller att hitta en bra länk !

Youtube.com   Här kan man hitta de flesta avsnitt men inte alla och de är alltid flera delar av avsnittet


Jag rekommenderar er starkt att ni har Firefox som webbläsare för annars tar det evigheter att ladda avsnitt.


PUSS o Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0