Söndag!!!

Idag har jag inte gjort så mycket, har mest fixat med bloggen och pratat i mobilen. Ska dammsuga nu och diska och sen ska jag gå till Willys och handla. Japp så kul ska jag ha !

Igår var jag bara hemma och kollade på film och bara svulla med pizza och chips *mums* .Det var faktiskt riktigt skönt att bara vara hemma trots att jag var hur partysugen som helst!!! På dagen var jag på stan med Vickis ett tag och köpte en tunica från Gina och äntligen köpte jag en vinterjacka =) så nu slipper jag frysa som en tok.





Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman. vad kul att du också har blogg. Jo jag har varit i USA det var helt underbart, men man kom ju tillbaka lagom fattig. hehe. med med massa kläder :D ta hand om dig. pussssss

2008-11-02 @ 15:04:50
URL: http://lindaforsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0