Snö och lite mer snö !!!

Söndag! vad ska man hitta på då ? Jo jag ska ta en rikitgt lång promenix, men frågan är bara hur jag ska gå!? Det är inte lätt att gå ut och gå när man bor mitt i stan men någon bra väg ska jag nog hitta :)
Oj va det har snöat i natt då, det är helt sjukt ! Jag tycker om vinter och snö men det är den där j*vla kylan som jag inte är ett speciellt stort fan av . Tycker jag fryser hela tiden spelar ingen roll om jag har världens tjockaste jacka och tre tröjor...Jag fryser ihjäl endå *uscch* .

Undrar om Vickis kommer hem idag!? Hmm hon borde göra det men man vet aldrig med den kvinnan. Jag ska gå och ringa henne nu och se vad hon håller på med!






Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0