Måndag !

Idag gick jag upp 08.20, blir duktigare och duktigare för varje dag. Anledning till att jag gick upp den tiden var för att jag skulle följa med Vickis och skriva kontrakt på lägenheten hon ska flytta till ... Inte långt kvar nu !
Fick reda på när jag var där att jag kan få gratist tapeter av gavlegårdarna om jag tapetserar själv , så nu ska jag tapetsera om hela lägehet då jag slipper dom fula tapeterna som e nu :)

Hmm fast ett problem min kära pojkvän tycker att de här tapeterna som vi har är jätte fina, så måste övertala honom först. Eller så gör jag det när han e borta hahaha, då kan han ju inte säga något !



Den här tapeten funderar jag på ta i sovrummet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0