Måndag

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har som vanligt inte sovit något på natten ,somnade kl 08.40 imorse och min telefon började ringa konstant från 10 till 12.30 då jag gick upp men jag var ett vandrande lik om man säger så.

När jag kände att jag var mig själv igen så tog jag bussen till Sandviken och där gick jag och Vickis på Rusta fast de skulle varit roligare om jag haft mer pengar, kom hem med 2 röda el-ljusstakar som jag ska i köket :)
Sen bjöd Vickis mig på mat potatis gratäng med kött och bea-sås *mums* . Nu sitter jag och kolla på Prison Break ska försöka få tag på Malin efter det men inte säkert att hon svarar men vi får se :)






puss och hej

Kommentarer
Postat av: Bea*

sv: vad härligt, jodå min helg var bra killen var här & vi målade om vardagsrummet:D

2008-11-24 @ 23:07:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0