Jag orkar inte var seg !!!

Är så himla leds på att känna mig så seg som jag gör och bara sitta hemma och se hur dagen bara försvinner iväg.
Vet att man blir trött och seg när man inte gör någonting men vad ska man göra då? Jag planerar saker kvällen innan och bestämmer mig för saker jag vill göra och måste göra, men när dagen kommer då orkar jag inte och allt känns bara piss helt enkelt, uscchh!!!
Ja nu har jag och Marie i alla fall bestämt att varje dag kl:10.00 ska  vi gå ut och traska och det tror jag e en bra ide då man blir mycket piggare och gladare av att gå ut och man mår helt enkelt bättre av att gå ut och gå så från och med imorgon då ska Linda kliva upp tidigt och gå ut och gå minst en halv timme .


Just det jag är "kär" igen !!! I en helt underbar väska åh me wants =)





puss o kram

Kommentarer
Postat av: Marie

här ska traskas ;)

2008-11-05 @ 19:03:12
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Åhhhh.. Den är verkligen underbar!!! Vart har du hittat den? Puss Girliee

2008-11-05 @ 21:17:36
URL: http://kimzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0