jag blir galen !

ja då vaknade man upp med huvudvärk igen!! Jag  tror jag blir galen när ska jag slippa den här huvudvärken ? Igår kväll hade jag och Murat snöbollskrig haha, såhimla kul! Jag blir som ett lite barn när snön kommer det är som jag är 5 igen .
Jag såg ut som en snögubbe efter vårat lilla krig han däremot va inte alls lika blöt som mig, inte så konstigt då jag hade högklackat och jag kunde ju inte springa så bra, såg mest ut  som Bambi på hal is hehe!
Sen spelade vi poker hela kvällen , jag vann !

Idag ska förhoppningsvis Vickis komma och hjälpa mig med mitt äckliga hår, gillar det inte just nu om jag säger så...
Nu ska jag gå och ringa AMS och skälla lite osv hehe blir kul , NOT!





Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

DU är så jävla fin älskling :)

2008-11-26 @ 14:53:14
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0