Då var det gjort !!!!!

Jaha då har man varit på cellprovstagning!!! Det var sjukt nervöst då jag inte gillar att ta tester, dock inte för att jag är rädd att det ska göra ont utan det är svaren som skrämmer mig sjukt mycket.
Men det är jätte bra att man går och testar sig då det kan förhindra att man får livmoderhalscancer och om det så att man har drabbats av cellförändringar så kan man göra någonting åt det om man testar sig regelbundet ...
Känns jätte bra att ha det gjort men det jobbiga är att tar ca 3 veckor att få svar, så det betyder att jag måste gå och vara orolig i 3 veckor .Usch!!!

Idag har jag inte gjort någonting för ovanlighetens skull hehe, nej men eftersom jag skulle testa mig kl 16.00 så har jag inte velat göra någonting tack vare att jag var så orolig .
Ikväll kommer Desperate Housewives kl 21.00 på kanal5 och det ska jag iaf titta på men gillar inte att det är fem år senare i serien men det blir kanske bättre det längre in i serien man kommer eller hoppas det åtminstone...
Hihi  glömde att igår visades Gossip girl i USA det betyder att jag kan se det ikväll !!!!!



Blair som spelas av Leighton Meester är min favorit i Gossip girl !!!!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0