Vill inte ha någon rubrik !

Jaha då e de dags och sova igen tycker att man gör det hela tiden ! Vad har jag gjort idag ?! hmm jo jag och vickis åkte och handlade julklappar till nära och kära, sen handlade vi ingredienser till Cupcakes som vi gjorde när vi kom hem säger bara, mmm ! De blev goda iallafall men snygga vet jag ej om de blev jag är ju inte något bakproffs direkt sen försökte jag och Vickis göra pepparkakor men det blev inte som de skulle mycket svartare och det smakade väldigt lite pepparkakor så något va fel tror jag, hehe !

Ja på fredag kommer min babe hem, ÄNTLIGEN!! fast tiden har gått fort som bara den känns inte som han varit borta i 14 dagar redan . Då ska jag överaska han lite =) Vad det tänker jag inte berätta !


Visp visp


Halvfärdiga :D


Färdiga men inte så vackra kanske


Tur att de va goda iaf !!!


puss på er

Kommentarer
Postat av: Marie

dom var jättefina ju :) hihi.

2008-12-18 @ 14:08:21
URL: http://mariealexandra.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0