tjena tjena

i fredags åkte jag till Uppsala och där träffade jag sötisarna malin och marie sen hade jag bara en lugn hemma kväll med mami, vi tittade på Idol och åt massa godis :) Sen på Lördagen gick jag upp kl 7 och åt frukost sen tog jag tåget till Sthlm kl 9.00. Jenny som jag skulle träffa stod och väntade på mig vid stationen i Sthlm så det var skönt eftersom jag verkligen är sämst på att hitta , sen åkte vi till Odenplan och gick vidare mot saxess by alex där jag skulle klippa mig halv 11 . Håret blev helt ok fast jag tycker mitt hår blev mer slitet än var det var innan men aja får helt enklet ta hand om mitt hår nu =)

Sen gick vi och shoppa lite , jag köpte bl.a. ett par svarta pumps som jag ska ha som party skor hehe ;)
Därefter åkte vi hem till Jenny och fixa oss sen åkte vi hem till några av hennes kompisar och vad som hände sen tänker jag inte ta nu :)

Idag har jag varit på stan och köpt lite julklappar så det känns skönt att ha några klappar avklarade även fast det är många kvar att köpa ...
Snart kommer Vickis till mig, vi ska laga mat osv sen ska vi även åka till solarieöarna och skaffa oss lite färg på kroppen .




puss o hej

Kommentarer
Postat av: Marie

gud vad fiiint älskling :)

2008-12-16 @ 21:09:29
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: Marie

gud vad fiiint älskling :)

2008-12-16 @ 21:10:33
URL: http://mariealexandra.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0