Tisdag och Julpyntat

Hej på er !!! Idag var jag gick upp tidigt och började städa och har satt upp lite jul-saker , sen gick jag till AMS för att lämna in ett papper, sen gick jag och kollade på julklappar, har hittat allt jag ska köpa men kan inte göra det ännu, då jag inte fått mina pengar än *snyft* men har ju iaf hittat allt så när jag får mina pengar då är det bara springa och köpa allt :)

Jag tycker det är så svårt att komma på vad man själv vill ha, kan f*n inte komma på något jag vill ha eller jo kan komma på massa saker men allt jag vill ha är sjukt dyrt och skulle inte vilja att någon lade ut så mycket pengar på mig !
Hm vad kan man önska sig egentligen ? Ja visst kan man önska sig saker man behöver men de är så tråkigt tycker jag...
När man va liten var de ju sjukt enkelt och önska sig saker man skrev typ 2 sidor lång lista vad man ville ha, haha!!!

Nu ska jag dricka lite te och se om det någon som har lust att snacka lite skit med mig :P


Och just jag fyller ju år på Julafton också då måste jag önska mig något i födelsedagspresent med , blir tokig tror jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0