Sent inlägg

Jag vet att jag lova att skriva mer men jag har totalt glömt bort det *skäms men vad gör man ?!
Idag har jag varit ute och gått en timme, känner mig rikitigt stolt hihi , sen har jag varit och handlat mat och håll i er jag har bara handlat massa nyttig mat för nu jävlar e det slut på micro/snabbmat nu ska Linda bli nyttig :D Inte för att jag vill gå ner i vikt utan för att jag vill må bättre och alla vet ju att micro mat inte det bästa så nu ska det bli ändring idag åt jag t.ex. sallad och imorn blir det lax i ugnen med bulgur =) Sen ska jag börja göra mina youtube klipp träningar igen för min mage börjar störa mig den e sådär pluffsig och rund ganska söt haha men neej nu ska den okej inte hela men mycket av den !!!

Imorn ska jag till Valbo köpcentrum med Vickis och kolla lite det ska bli roligt att göra något som man inte gör för ofta .


Här kommer Klippen från youtube som jag ska börja med varje dag



Kommentarer
Postat av: Marie

vilket bra inlägg och bra klipp :) de ska jag också annvända! :) TACK hjärtat.

2008-12-09 @ 12:37:37
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0