Otroligt lugn Södag !!

Jaha då var de 4:de advent i dag ! Idag har jag och babe varit på stan och glott lite men de är inte speciellt kul när man inte kan göra av med pengar på sig själv utan allt går ju åt till andra , nog för att jag gillar att köpa saker till andra, men öskar att mitt bank-konto tyckte det var lika kul ! Sen gick vi och hyrde 3 film på Hemmakväll alla filmer verkar bra utom en och den tvinga Murat mig att se ! ANACONDA 3 , så hemsk dålig men jag skrek och blundade mig igenom hela filmen då jag har en sådan hemsk fobi för ormar ,  uscch!!!

Jag undrar vad jag kommer få i julklapp och i Födelsedags present för jag har inte önskat mig något eller jo en kajal-penna men hur mycket är det då =) Jag bryr mig inte så mycket om vad jag får längre, maten är viktigare nuförtiden *mums* säger jag bara =) Sen visst finns det saker jag vill ha som t.ex. en nya kamera då min inne på sista värsen, men jag tror inte jag kommer få det eftersom jag inte sagt att jag vill ha det, så är det nog riktigt svårt att veta att jag vill ha en kamera , hehe!!!



Lancome's kajal penna är min absoluta favorit då den räcker så otroligt länge
och den markerar ögonen så otroligt bra . Pris ca: 150 kr


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0