Nyår imorn!!

Jag önskar verkligen att de var typ 2 veckor kvar till nyår , jag hade ju värsta planen på hur jag skulle se ut och vad jag skulle ha på mig ... Men det känns som vad jag än sätter på mig imorn kommer jag ändå se sjukt sliten och sjuk ut :(
Jag fattar inte hur man kan nysa så mycket som jag gör?! Jag nyser kanske 1000 nysningar i minuten och jag lovar man blir helt slut av det, så imorn tänker jag nysa in det nya året !

Blir lite dålig uppdatering från min sida men jag tror inte ni är intresserade av att höra hur jag ligger på soffan och sen nyser jag lite och sen mer och mer , nää ! inte så kul tror jag så ni får helt enkelt hålla ut tills jag mår bättre och så får ni ha en riktigt bra nyårsafton osv.




pusssss och kram


Kommentarer
Postat av: susan

GOTT NYTT ÅR :DD

2009-01-02 @ 17:52:54
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0