Ny Linda !!

Japp då var man sjukt nervös ! Hehe nej då men jag bokade nyss tid i Stockholm för tid för klippning och färgning. Jag är inte dirket en sådan tjej som "vågar" förändra mig för jag  är så rädd att det inte ska bli fint men nu jävlar är det dags fören förändring, whihi !! Det enda jobbiga är att jag har tid kl 10.30 på morgon det betyder att jag måste åka kl 9 från Uppsala och jag e inte direkt en morgonmänniska så det blir roligt , eller inte !!!!!

Jag kommer nog låta frisören ha ganska fria händer men jag har en liten ide hur jag vill ha mitt hår, vill ha det som Nicole Richie har på bilden nedan, men jag vet inte om jag skulle passa idet vi får väl se vad frisören tycker .

 
Men jag vill ha det lite längre än hon har men annars så är det något sånt jag tänker mig med färgen och frisyren !!!




pussss

Kommentarer
Postat av: Linda

hej tjejen.. vad kul att du ska klippa dig =) Alltid skönt med lite förändring..



Hur länge ska du vara i sthlm?? Tänkte om vi kanske kunde ses eller nått =) Bor ju här numera =)



Kramar Linda Björkén

2008-12-10 @ 19:19:16
URL: http://kinkz.blogg.se/
Postat av: sv: Linda

Okej där ser man.. trodde det va imorgon du skulle hit och klippa dig.. Jag bor i Sundbyberg 10 min från stan..



Med mig är det fin fint.. hur är det själv?

2008-12-10 @ 21:26:09
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0