Lördag och helt förstörd

Igår kom min babe hem från Turkiet så vi satt här hemma han och jag och drack lite för mycket och herregud vad full jag blev, han också för den delen =) Så idag är jag inte allt för pigg om man säger så, hehe!!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer tror att babe är ledig idag med *hoppas* men man vet ju aldrig men om han e det så  blir det väl antagligen bara massa mysande med honom och tittande på någon film .

Jag fattar inte riktigt att Julafton är om 4 dagar tycker nyss det var sommar, tiden går ju så otroligt fort nu förtiden . Det känns inte lika speciellt med Jul längre det var ju mer speciellt när man var liten då kände man av julen redan när December månad börjar och man tyckte tiden gick så långsamt men nu hinner man inte ens med och tänka för tiden går för fort ...
Självaste Julafton är inte heller så roligt nu för tiden man vaknar , tittat på kalle , äter julmat och öppnar julklappar sen är det över typ , nej men man bryr sig inte lika mycket längre och det är tråkigt tycker jag för jag önska att det kändes sådär kul som det gjorde när man var yngre ...


puss

Kommentarer
Postat av: Marie

tjusig du är linda :)

2008-12-20 @ 16:19:44
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: sara

Hey!:)

fin blogg du har!

kika gärna in i vår:)

kram<3

p.s kommentarer uppskattas jätte jätte mkt:)

2008-12-20 @ 21:29:10
URL: http://weloveandhate.blogg.se/
Postat av: Carro

:)

2008-12-20 @ 22:02:15
URL: http://sandraocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0