Jag vill inte vara ensam!!

Nää!! Nu börjar jag bli lite ledsen för min pojke åker ju om ca 5 timmar *snyft*  . Jag vet att det bara är 2 veckor men jag kommer sakna han hur mycket som helst . Kommer bli jobbigt att vara helt ensam att inte ha någon här hemma, hm vad ska jag göra nu då !?
Jag vet att det är bra att vara ifrån varandra lite också speciellt så är det nog bra för min del då jag inte mår så bra just nu och då kan ju vara bra med lite egen tid och fokusera  på mig själv bara men jag gillar att ha människor omkring mig så det kommer bli tomt, men det blir nog bra förhoppningsvis kommer det nån av mina vänner och hälsar på mig :) Min mamma kommer ju iaf på Söndag då ska jag köra en Marie och baka en massa så jag har något att bjuda på .

Kommer va vaken länge inatt då han åker vid kl 03.30 - 04.00 så Marie om du råkar vara vaken vid den tiden är det bara att ringa ;)






pusss


Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi :) Jag var vaken! Du är så söööt!

2008-12-05 @ 13:51:43
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0