I'm back , na na na na !!

Woho nu e man hemma igen och det känns ganska skönt fast ändå inte då jag kommer sakna min mamma och mina vänner men aja kommer ju åka till Uppsala snart igen så nemas problemas :P
Hoppas ni har haft en bra Jul för de har jag haft och massa fina julklappar har jag fått med även fast jag bara önskademig en kajal-penna hehe . Kan lägga upp bilder någon dag när jag tagit kort på sakerna .

På Juldagen var vi hemma hos Marie och Mahmut , riktigt trevligt var det sen gick vi ut på Platina och röjde hela stället kan man säga,  det blev en rikitgt lyckad kväll och det verkar som om alla hade kul inte bara jag :)

Jag har tagit lite bilder av Marie *förlåt* från juldagen =)


Jag och Marie , fulla och glada


Vickis och jag =)


Malin gör allt för att täcka min fina pose , hehe :P


Jag och gänget !


Jag och Marie med våra cider =)

Mahmut , malin och Söderberg =)


Puss på er!!!


Sådär ! Ja då har ni sett lite bilder:)


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0