Ikea och tvätt

Idag har jag varit på ikea och handlat massa små saker som värme ljus , plastlådor och muggar =) har inga pengar alls just nu men jag har ett sånt där livsfarligt IKEA handla kort som man inte kan låta bli att använda, jag ska nog klippa isär det snart.
Kl 4 hade jag tvättstuga och det var mindre roligt men väl behövt om jag säger så hade inga rena strumpor alls och nu på vintern är det ju inte så mysigt och skönt att inte ha strumpor på tassarna. Men nu är allt klart och jag har hämtat den och hängt in kläderna i garderoben .



Idag är det Desperate Housewives  kl  21 på 5:an och det gillar lilla jag plus att igår kom ett nytt avsnitt av Gossip girl så det betyder att jag kan se det idag, woho! Åh vad jag skulle vilja ha massa godis just nu men nej jag tänker inte äta godis eller något onyttigt ska träna snart och då brukar sötsuget förvinna =)


pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0