heejje !

Vickis och jag hade ju planerat att vi skulle bowla i kväll men så kom vi på att här så har bowling hallen stängt på Lördagar helt idiotiskt då de flesta vill bowla på helgerna ?! Så vi bestämde oss för att gå ut och det gillar jag ju oxå så de gör inget att de inte blir någon bowling =)
Så nu håller jag på och gör  mig i ordning, har precis lockat håret men det blev inte som jag ville men de blev helt ok fast det ser mest ut som jag har lite sådär vilt hår. haha!!! Men men det får duga .

Nu ska jag äta min man sen ska jag sätta igång med sminkningen


Skriver lite senare och lägger in bilder :)


pöössss


HAHAHA såg nu att jag skrivet "man" istället för mat , jag är ju bäst på att skriva . Eller inte !
Låter det var va kvar såg ju så kul ut !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0