Hatar Lista

Usch vilken dag har varit så seg, inte så ovanligt jag vet men idag har jag inte orkat  med något alls inte ett dugg !!!
Imorn åker min babe :( kommer bli lite tomt utan han även fast jag e själv den mesta tiden men 14 dagar går fort, Javiissst!!!!

Jag känner att jag behöver göra en hatar lista, så här kommer den :



  1. Cancer . Finns så många som drabbas av denna sjukdom, tur är väl att sjukvården bli bättre och att cancer forskningen utvecklas osv.
  2. Regn på vintern . Finns det något mer deprimerande när man kollar ut genom fönstret och regnet bara öser ner !? På vintern ska det snöa inte regna !!
  3. HIV. Bara tanken av det får mig att rysa,uschh!! Så hemskt att HIV-viruset ökar i Europa och att man inte vet hur många som är smittade tack vare att många inte ens vet att de är smittade . Så säger bara: Använd KONDOM !!!
  4. Att homosexuella inte får gifta sig. Jag trodde att själva grejen med giftemål är att man älskar varandra och vill leva med varandra, och spela roll om man är av samma kön !!! Jag ser inte hetrosexuella och homosexuella jag ser människor !!!!!
  5. Migrän. Aj aj , så jobbigt att känna det där jävla dunkandet och illmåendet ...
  6. Att inte ha mycket pengar. Jag hatar det !! Vill oxå kunna köpa och göra massa saker och de som säger att  pengar inte gör en lycklig de måste varit en rik människa som sagt det, och vadå jag är väl heller olycklig med pengar än olycklig utan pengar !!!
  7. Att hata. Jag önskar att man slapp hata så mycket saker !!! Hehe.



Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0