22 December !!

Ja då var det Måndag igen , det betyder Prison break :) woho ! Idag ska jag bara tvätta och sen ska jag göra ett till försök med att baka pepparkakor utan att bränna dem ...
Sen måste jag även packa de jag ska ha med mig till Uppsala eftersom jag åker dit imorn, så om min blogg inte uppdateras så mycket under den här veckan förstår ni att jag inte har tillgång till dator eller internet .
Men tänkte försöka mobilblogga när jag hinner eller jag ska hinna med något inlägg iaf .


Jag är så sjukt ledsen att Gossip Girl och One three hill har uppehåll tills den 5 Januari inte så lång tid men ändå jobbigt!!!!

Och det värkar ju så spännande , jag dör ju !!!





pussss

Kommentarer
Postat av: Shandie

sv: Tack så mkt! :) Ja visst är det spännande i GG, längtar som fan till 5 januari haha :D

2008-12-22 @ 19:35:37
URL: http://sharanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0